Reparatii
1. Regulatoare automate de timonerie de frana pentru vagoane- tip DRVA
Nr. Pos. | Tip | Cod FK |
1 | DRV 2A | FK 145/A |
2 | DRV 2A-H2 | FK 177 |
3 | DRV 2A-K | FK 178/A |
4 | DRV 2AT | FK 200/A |
5 | DRV 2AT-K | FK 288/A |
6 | DRV 3A | FK 146/A |
7 | DRV 3AT | FK217/A |
2. Regulatoare de timonerie pentru locomotivele electrice de 3400 KW si
5100 KW tip RL 2;
3. Semiacuplari de aer FK7/A tip A (drepta -5 bar) si tip B ( stanga-10bar );
4. Robinet frontal de aer :
4.1 cu maner rola si dispozitiv de blocare cu arc – desen D-6189/ORI marimea
I, varianta D (dreapta );
4.2 cu maner rola si dispozitiv de blocare cu arc – desen D-6190/ORI marimea
I, varianta S (stanga );
5.Distribuitor de aer KE1c-SL :
5.1.Camera de comanda cu valva de descarcare automata si rapida
ALV 9A-FKE 49 ;
5.2.Ventil principal unificat FKE 51/C ;
5.3.Releu de presiune FKE 52/A ;
5.4.Robinet de izolare cu alimentator FKE 53/A ;
5.5.Ventilul schimbatorului de regim marfa-persoane FKE 54/A ;
6.Distribuitor de aer KE2c-SL ; KE2c Al-SL, KE0
7.Releu de presiune FKE 57
8.Regulator antipatinaj tip M2 (FKE 66 ) ;
9.Regulator centrifugal tip AR 11 (FKE 67 ) ;
10.Aparate de frana KES;
11.Releul de presiune DU 15;
12.Supapele de siguranta LW40 si V55;
13.Robinetul mecanicului KD2;
14.Robinetul mecanicului ST60;
15.Supapa de comanda simplu V5;
16.Rezervoare de aer;
17.Cilindri de frana de 12”,14” si 16”;
18.Robineti si supape din instalatia pneumatica.